Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Hírek

arr3A COVID-19 vírussal kapcsolatban tett intézkedések és tájékoztató.A COVID-19 vírussal kapcsolatban tett intézkedések és tájékoztató. Felelősségteljes egészségügyi... arr3Önnek az életmentés INGYENES!A Defibrillatorok.hu fontosnak tartja, hogy semmi akadálya ne legyen a defibrillátorok... arr3Felejtse el az AED készülék karbantartását...Amennyiben nem a Defibrillatorok.hu oldalon vásárolta az AED készülékét, akkor is lehetősége van...

Akciós termékek

Ár 54 950 Ft
Rendelésre
Szokásos ár 599 160 Ft
Ár 545 600 Ft
Készleten

Legnépszerűbbek

Szokásos ár 599 160 Ft
Ár 545 600 Ft
Készleten

Kapcsolat

Nagacomp Kft.
Kossuth Lajos u. 1.
2096 Üröm
Telefonszám: +36208057017

» Szállítási feltételek
Szállítási feltételek

Házhozszállítás országhatáron belül (érintés nélküli kézbesítés - Contactless delivery)

Értékhatártól függetlenül díja: bruttó 2500 forint (GLS)
A termékek szállítási határideje a futárszolgálatnak történő átadástól számítva 1 munkanap (95%) maximum 2 munkanap (5%). A megrendelt termékeket a GLS (GLS General Logistics Systems Hungary Csomag‐Logisztikai Kft.) segítségével juttatja el a Szolgáltató a Felhasználó otthonába, vagy akár munkahelyére. A GLS a csomag feladását követő első vagy második munkanapon 8‐17 óra között szállít a Felhasználó által megadott címre. Házhozszállítás esetén a Felhasználónak olyan szállítási címet kell megadnia, ahol általában napközben, 8 és 17 óra között is elérhető. Az adatainál a telefonszámát is meg kell adnia, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse a Felhasználóval a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követően, melyet e‐mailben és/vagy SMS‐ben kap meg a Felhasználó, a csomagazonosító szám segítségével érdeklődhet a csomag állapotáról a GLS ‐ Nyomkövetés oldalán. Az ügyfélszolgálat a +36 1 802 0265 telefonszámon érhető el hétfőtől péntekig 06:00‐20:00 óra között. A csomagszállító szolgálat az alábbi weblapon is elérhető: GLS futárszolgálat.A GLS házhozszállítás költsége bruttó ár, Magyarország egész területére vonatkozik. Ennek a szállítási módnak a kiválasztásával érvényesített rendelése 24‐48 órán belül érkezik meg a GLS szolgáltatásának köszönhetően (pénteki postázás esetén 72 óra!) Futárszolgáltatónk emberei csak munkanapokon dolgoznak. A 15 óra előtt beérkezett, kifizetett és érvényesített rendeléseket még aznap elindítjuk. (Budapest területén lehetőség van akár szombati kiszállításra is, melynek díja a szállítási költségen túl bruttó 3900 Ft.)
Fizetési módok: a fenti esetekben előre utalással vagy utánvéttel rendezheti a megrendelt áru ellenértékét! Utánvétes fizetési mód esetén az utánvét díjával is megterheljük a szállítási költséget (díja bruttó 2500 Ft).

A GLS által nyújtott szolgáltatási rendszer általános jellemzői:

  • Háztól – Házig szállítás minden címre
  • Belföldi szolgáltatás esetében kézbesítés a felvételt követő munkanapon
  • Sikeres másnapi kézbesítések aránya: 95%
  • Érintés nélküli kézbesítés (Contactless delivery) ingyenesen

A csomag feladásakor e‐mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e‐mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e‐mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e‐mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

  • Az e‐mailes értesítésen felül SMS‐ben is értesítjük a címzetteket.
  • Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet
  • Díjmentes online nyomon követés
  • Ügyfélszolgálat 07:00‐20:00‐óráig

A GLS vállalja, hogy a csomagot, a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti. A futár, ha nem talál otthon senkit, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időpontot és helyszínt, ahol az átadás‐átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést. Ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak. Ezen szállítási mód díja bruttó 1250 Ft.

Házhozszállítás országhatáron kívül Önnek lehetősége van külföldről is árut rendelni.

A szállítás díjai:

  • Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország. 5900, Ft. Szállítási határidő 2 nap.
  • Szerbia. 25.000, Ft. Szállítási határidő 2 nap.
  • Bosznia‐Hercegovina, Montenegró. 25.000, Ft. Szállítási határidő 3 nap.
  • Albánia, Macedónia. 25.000, Ft. Szállítási határidő 4 nap.
  • Koszovó. 25.000, Ft. Szállítási határidő 6‐7 nap.

Fizetési módok: országhatáron kívüli rendelés esetén kizárólag előreutalás választható.

Számla kiállítás: EU tagállamból érkező céges megrendelés esetén közösségi adószámmal rendelkezőknek az ÁFA nem kerül felszámolásra.

EU tagállamon kívüli rendelés esetén külön nyilatkozat megtétele szükséges az ÁFA mentes számla kiállításához. Igény esetén kérje segítségünket a sales@defibrillatorok.hu E‐mail címen. Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e‐mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.

Törvényi kötelezettségünknek eleget téve a Magyar Posta díjait is feltüntetjük.

Postai kiszállítás díja:  bruttó 1990 Ft.
Figyelem! Amennyiben a postai szállítást választja a SZÁLLÍTÁSI IDŐ AKÁR TÖBB MINT  30-35 NAP is lehet, mivel havonta egy alkalommal adjuk fel a rendelt csomagokat a postahivatalban! Az alapdíj 50.000, Ft értékbiztosítást tartalmaz csak!

Posta csomagautomata díja: bruttó 990 Ft.
Figyelem! Amennyiben a Magyar Posta csomagautomatát választja a SZÁLLÍTÁSI IDŐ AKÁR 30 NAP is lehet, mivel havonta egy alkalommal adjuk fel a rendelt csomagokat. Méretüknél fogva a defibrillátorok és azok csomagjai nem helyezhetőek ezekbe az egységekbe!

Árucsere:

Ha a rendelt termék(ek) esetlegesen nem megfelelő, mást kapott, mint amire számított, van lehetőség a cserére. Ez a lehetőség értelemszerűen további költséget generál. Ha a probléma a mi figyelmetlenségünkből adódott, akkor költségeket természetesen mi álljuk. Ha a probléma a vevő figyelmetlenségéből adódott, akkor a plusz költség őt terheli. Ez a folyamat újabb két szállítást jelent, a megfelelő termék(ek) postázása a vevő számára, illetve a nem megfelelő termék(ek) visszajuttatása számunkra.

A nem megfelelő terméket (termékeket) vissza kell csomagolni a szállító dobozába a hivatalos papírokkal együtt (szállító, számla), és megfelelően le kell ragasztani. A már helyes terméket (termékeket) elküldjük Önnek, és az érkező futár kezébe kell adni a hozzánk visszaküldendő csomagot. Ha ez a költség a megbeszélés után egyértelműen a vevőt terheli, akkor a másodjára kiküldött csomagra a kétszeres futárköltséget (2x2500 Ft) számlázzuk ki.

NThlOW