Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Hírek

arr3Önnek az életmentés INGYENES!A Defibrillatorok.hu fontosnak tartja, hogy semmi akadálya ne legyen a defibrillátorok... arr3Felejtse el az AED készülék karbantartását...Amennyiben nem a Defibrillatorok.hu oldalon vásárolta az AED készülékét, akkor is lehetősége van...

Akciós termékek

Legnépszerűbbek

Kapcsolat

Nagacomp Kft.
Erőd u. 20.
1037 Budapest
Telefonszám: +36208057017

» Szállítási feltételek
Szállítási feltételek

Díjmentes házhozszállítás:

Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy országhatáron belül a díjmentes kiszállítás értékhatára bruttó 40.000 Ft, az ez alatti megrendelések kiszállítási díja egységesen bruttó 1.200 Ft.

A honlapunkon megvásárolt termékeket a világ szinte bármely pontjára el tudjuk juttatni a GLS Futárszolgálat segítségével. Ehhez többféle szállítási és fizetési mód közül választhatnak vásárlóink:

1. Házhozszállítás országhatáron belül:

A csomagokat belföldre, a GLS Futárszolgálattal szállítjuk ki!

Ennek a szállítási módnak a kiválasztásával érvényesített rendelése 24-48 órán belül érkezik meg a GLS szállítóvállalat szolgáltatásának köszönhetően (pénteki postázás esetén 72 óra!) Futárszolgáltatónk emberei csak munkanapokon dolgoznak. A 12 óra előtt beérkezett, kifizetett és érvényesített rendeléseket még aznap elindítjuk. (Budapest területén lehetőség van akár szombati kiszállításra is, melynek díja a szállítási költségen túl bruttó 3900 Ft.)

Fizetési módok: a fenti esetekben előre utalással vagy utánvéttel rendezheti a megrendelt áru ellenértékét! Utánvétes fizetési mód esetén az utánvét díjával is megterheljük a szállítási költséget (díja bruttó 999 Ft ).

A GLS által nyújtott szolgáltatási rendszer általános jellemzői:

  • Háztól – Házig szállítás minden címre
  • Belföldi szolgáltatás esetében kézbesítés a felvételt követő munkanapon
  • Sikeres másnapi kézbesítések aránya: 95%
  • A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
  • Az e-mailes értesítésen felül SMS-ben is értesítjük a címzetteket.
  • Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet
  • Díjmentes online nyomon követés
  • Ügyfélszolgálat 07:00-20:00-óráig

A GLS vállalja, hogy a csomagot, a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti. A futár, ha nem talál otthon senkit, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (+36 1 802 02 65) mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időpontot és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést. Ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak.

Szállítási határidő:

A „Megrendelés visszaigazolása” tárgyú visszaigazoló e-mail elküldésétől számított 1-3 munkanap. Ha a megrendelést pénteki napon adja le, a leszállítás leghamarabb hétfőn, legkésőbb kedden történik meg. A kiszállítás átlagosan 1-2 napon belül bonyolódik le.

Csomag újrakézbesítés:

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

Szállítási árak:

A megrendelt termékek kiszállítási költsége 40.000 Ft. értékig: bruttó 1.200 Ft. Azon felül díjmentes.

Utánvét kezelési díj egységesen: bruttó 999 Ft.

2. Személyes átvétel bemutató és oktató termünkben:

Ezt az átvételi módot azoknak a vásárlóinknak ajánljuk, akik a megrendeléstől számított 3 napon belül személyesen is át tudják venni a megvásárolt terméket bemutató és oktatótermünkben. Ebben az esetben a termék árán felül természetesen semmilyen többletköltséggel nem kell számolni.

Fizetési módok: vásárlóink kézpénzzel vagy előreutalással tudnak fizetni bemutató és oktató termünkben.

3. Házhozszállítás országhatáron kívül:

Önnek lehetősége van külföldről is árut rendelni.

A szállítás díjai:

Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország. 4900, Ft. Szállítási határidő 2 nap.

Szerbia. 25.000, Ft. Szállítási határidő 2 nap.

Bosznia-Hercegovina, Montenegró. 25.000, Ft. Szállítási határidő 3 nap.

Albánia, Macedónia. 25.000, Ft. Szállítási határidő 4 nap.

Koszovó. 25.000, Ft. Szállítási határidő 6-7 nap.

Fizetési módok: ezeknél a szállítási módoknál kizárólag előreutalás a fizetés módja.

Számla kiállítás: EU tagállamból érkező céges megrendelés esetén közösségi adószámmal rendelkezőknek az ÁFA nem kerül felszámolásra. EU tagállamon kívüli rendelés esetén külön nyilatkozat megtétele szükséges az ÁFA mentes számla kiállításához.

Igény esetén kérje segítségünket a kapcsolat menüpontban.

4. Csomagolás:

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

5. Árucsere:

Ha a rendelt termék(ek) esetlegesen nem megfelelő, mást kapott, mint amire számított, van lehetőség a cserére. Ez a lehetőség értelemszerűen további költséget generál. Ha a probléma a mi figyelmetlenségünkből adódott, akkor költségeket természetesen mi álljuk. Ha a probléma a vevő figyelmetlenségéből adódott, akkor a plusz költség őt terheli. Ez a folyamat újabb két szállítást jelent, a megfelelő termék(ek) postázása a vevő számára, illetve a nem megfelelő termék(ek) visszajuttatása számunkra.

A nem megfelelő terméket (termékeket) vissza kell csomagolni a szállító dobozába a hivatalos papírokkal együtt (szállító, számla), és megfelelően le kell ragasztani. A már helyes terméket (termékeket) elküldjük Önnek, és az érkező futár kezébe kell adni a hozzánk visszaküldendő csomagot. Ha ez a költség a megbeszélés után egyértelműen a vevőt terheli, akkor a másodjára kiküldött csomagra a kétszeres futárköltséget (2x1.200 Ft) számlázzuk ki.

 

MTVhZmUyNT